Opierając się na artykule Mariusza Łukasika wiemy, że inbound marketing służy przyciąganiu konkretnymi informacjami, a nie odnoszącymi się do emocji „bombami” zrzucanymi w niespodziewanym momencie i przekazującymi niejasne komunikaty. Ważne, aby zamieszczane przez nas teksty zawierały jak najwięcej treści wyszukiwanych przez użytkownika – prostota ich formy ma sprawić, że klienci trafią do nas bez trudu. Zachęcam do przeczytania artykułu, który co prawda dotyczy zastosowania inbound media w handlu elektronicznym, można jednak znakomicie odnieść go do promowania wydarzeń kulturalnych.
Inbound marketing to przede wszystkim aktywna obecność i promocja „produktów” w serwisach społecznościowych. Tak wiec, jeśli klient szuka produktu, jakim jest wydarzenie kulturalne – chociażby koncert ulubionego zespołu – umieszczając w serwisie konkretne, proste informacje dotrzemy do niego znacznie szybciej niż poprzez zamieszczenie sloganu wykrzykującego niejasny przekaz.
Inbound marketing to przede wszystkim aktywna obecność i promocja „produktów” w serwisach społecznościowych. Tak wiec, jeśli klient szuka produktu, jakim jest wydarzenie kulturalne – chociażby koncert ulubionego zespołu – umieszczając w serwisie konkretne, proste informacje dotrzemy do niego znacznie szybciej niż poprzez zamieszczenie sloganu wykrzykującego niejasny przekaz.
Michalina Lewińska
Mnie cały czas zachwyca to, że internet jest naprawdę kopalnią możliwości jeśli chodzi o reklamę. Ja zdecydowałam się na współpracę z http://tearsofjoy.pl/ gdyż mogę być bezpośrednio reklamowana na wielu kanałach social media. Moim zdaniem takie budowanie zasięgu jest naprawdę świetną sprawą.
OdpowiedzUsuńJakby nie patrzeć, to ogólnie reklama naszej strony internetowej jest dość istotna. W ostatnim czasie dobrze to ostało opisane na http://www.poradniki24h.pl/4263/co-to-jest-seo-pozycjonowanie-i-dlaczego-jest-to-wazne-dla-twojej-firmy/ i taka jest prawda w sytuacji optymalizacji stron. Na początku trzeba poznać czym tak naprawdę jest to pozycjonowanie.
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie stron internetowych działa, gdy planuje się zwiększyć widoczność strony www w Google. Dzięki dobrym planom, strona przedstawia się jako jeden z podstawowych wyników wyszukiwania Google. Profesjonalnie to przedstawili w https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/pozycjonowanie-stron-www-4-korzysci-ktore-powinienes-znac.html gdzie wysoka lokata w rezultatach wyszukiwania przekłada się bezpośrednio na liczniejsze odwiedziny na stronie www i zwiększenie widoczności na witrynie bez względu na to, jakie treści się na niej znajdują.
OdpowiedzUsuńJa chcę przede wszystkim swoją firmę dobrze wypromować i jak widzę to jest cała masa najróżniejszych możliwości reklamowych. Natomiast jak czytałam na stronie http://www.pracownikok.pl/influencer-marketing-rozwiazanie-tylko-dla-najwiekszych/ to także influencer marketing może być bardzo fajnym sposobem na promowanie naszej firmy.
OdpowiedzUsuńMyślę, że także dość istotną sprawą jest to aby w ogóle wiedzieć jak prezentuje się sprawa związana z content marketingiem. Jak tylko przeczytałem artykuł http://www.naturabiznesu.pl/jak-content-marketing-wplywa-na-sprzedaz/ to wiem także jak te działania mogą się przełożyć na sprzedaż.
OdpowiedzUsuń