Operator komórkowy Play sam siebie nazywa najszybciej
rozwijającą się siecią w Polsce. Ich szybki rozwój pozwolił ostatnio na szeroką
kampanię reklamową z wykorzystaniem gwiazd telewizji, sportu, muzyki. Wraz z
uruchomieniem nowych taryf telekomunikacyjnych, operator zaprezentował szereg
filmów reklamowych. Fabuła takich spotów za każdym razem jest taka sama - w
salonie Play pojawia się mniej lub bardziej znana osobistość, która jest
zainteresowana ofertą operatora. Nienagannie ubrana para konsultantów zawsze
świetnie dobierze ofertę oraz obsłuży z uśmiechem na ustach.
Reklamy wykonane są
minimalistycznie, co koncentruje odbiorcę na reklamowanym produkcie, a nie na
całej otoczce temu towarzyszącej. Czas trwania jednego spotu nie przekracza 30
sekund, co również można uznać za zaletę. Cała kampania ma ogólnopolski zasięg,
ale nie ogranicza się tylko do telewizji, można również spotkać bilbordy na,
których gwiazda zachęca do skorzystania z oferty operatora. Filmiki obecne są
również w Internecie, gdzie zdobywają niemałą popularność - przykładowo filmik
z Marcinem Prokopem jak do tej pory został wyświetlony aż 146 tysięcy
razy.
Andrzej Mazur
Artykuł napisany już jakiś czas temu, a kampania Playa dalej się kręci... w dodatku coraz to nowe gwiazdy i gwiazdeczki są zapraszane. Z punktu widzenia marketingu Playa faktycznie niezła akcja - właściwie pokazuje z jakim przepychem operator jest w stanie zrobić kampanię. Ale szczerze mówiąc, gdy widzę kolejną osobę, która staje się chwilowo twarzą tej kampanii, to jednak myślę, że to trochę "żal"... Wrażenie jest takie, że operator może zapłacić komu chce, a nawet takie - podobno ambitne - osoby jak Dawid Podsiadło szybko polecą reklamować.
OdpowiedzUsuń