Widzieliście
już nową reklamę Samsunga? Tę, którą w ciągu 10 pierwszych dni emisji na YouTube
obejrzało ponad 10 mln użytkowników? Reklama zestawu Samsung Evolution Kit
może nie szokuje, ale wzbudza kontrowersje. Ludzie różnie reagują, bo może ona
drażnić męskie grono odbiorców z małym dystansem do swojej płci… Sam zestaw
jest nowym produktem, który zapewnia posiadaczom telewizorów dostęp do
najnowszych usług i funkcji Smart TV.
W
reklamie widzimy zadbaną kobietę i mężczyznę, którego wygląd, jak i zachowanie
pozostawiają wiele do życzenia. Krótko mówiąc, mężczyzna został przedstawiony
jako siedzący na kanapie przed telewizorem, objadający się chrupkami prymityw w
dziurawych skarpetkach. Wyobraźnia kobiety zaczyna działać – znając funkcje
Evolution Kit wyobraża sobie podpięcie zestawu do męża, który w efekcie staje
się niemalże mężem idealnym. Jednak czar szybko pryska…
Niżej
wklejam link dla tych, którzy reklamy nie widzieli – oceńcie sami czy
jest zbyt prowokacyjna i wręcz
karykaturalna. Ale cóż - podejrzewam, że znaczna część kobiet chciałaby mieć
taki gadżet w domu… A Samsung dzięki kontrowersjom wzbudzanym przez taką formę
reklamy zyskał zainteresowanie swoim produktem (niedostępnym póki co w Polsce).
Monika Jurek

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz